درباره ما

image

                       درباره سپهر ارتباط کیمیا

شرکت سپهر ارتباط کیمیا در سال ۱۳۷۹ با هدف ارائه محصولات و خدمات در حوزه مخابرات تأسیس شد و با تکیه بر توان علم و تیم مجرب فنی خود اقدام به طراحی و تولید محصولات خاص مخابراتی در بخش رادیویی نموده و این شرکت از سال ۱۳۸۳ و بعد از زلزله بم با تشکیل تیم تخصصی در دپارتمان R&D خود اقدام به مطالعه همه جانبه در حوزه مدیریت بحران نمود و نتیجه این تحقیقات محصولات و راهکارهای عملیاتی متناسب با زیرساخت های ارتباطی کشورو هماهنگی بین بخشی در مدیریت بحران نمود.
این شرکت تا کنون موفق به اخذ گواهی ثبت اختراع برای سامانه جامع فرماندهی عملیات و ارتباطات که شامل ستاد فرماندهی و هدایت عملیات بحران و سازمانهای امداد و همچنین خودرو فرماندهی عملیات و ارتباطات می باشد.
از جمله نکات حائز اهمیت در ارائه خدمات و محصولات رعایت اصول پدافند غیرعامل و بررسی دقیق و میدانی بحران های به وجود آمده در داخل و یا خارج کشور به شمار می رود.
تیم R&D این شرکت دائما در حال بروز رسانی محصولات و ارائه خدمات بهتری به سازمانهای امدادی بوده و تلاش همه جانبه ای در جهت رشد و اتعلایی کشور عزیزمان دارد.
این شرکت موفق به صادرات محصولات و خدمات فنی و مهندسی به کشورهای منطقه شده است.

دپارتمان سپهرارتباط کیمیا

هوایی

تیم برنامه نویسی سپهر ارتباط کیمیا تیم سپهر ارتباط کیمیا با تکیه بر توان علم خود برترین خدمات در زمینه ی برنامه نویسی پروژه

دریایی

خدمات ویژه سپهر ارتباط در زمینه الکترونیکی و مخابرات خدمات ویژه سپهر ارتباط در زمینه الکترونیکی و مخابراتخدمات ویژه سپهر ارتباط در زمینه الکترونیکی

HSE

مدیریت بحران

تحقیق و توسعه (R&D) جهت طراحی و بهینه سازی سیستم های مخابراتی و الکترونیکی

مشتریان سپهر ارتباط کیمیا
ارتباط با سپهر ارتباط کیمیا
ارسال پیام در واتس اپ